Usługi jakie świadczymy są najwyższej jakości.
Przekonaj się sam.

Zarządzanie i administracja

  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali Właścicieli.
  • Protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz z dokumentacją księgową techniczną i prawną. 
  • Przygotowanie procedur w celu prawnego usankcjonowania powstania Wspólnoty Mieszkaniowej. 
  • Przeprowadzenie procedur wyodrębnienia Wspólnoty Mieszkaniowej z zasobów spółdzielni mieszkaniowej.
  • Reprezentacja Wspólnot przed odpowiednimi urzędami i instytucjami.
  • Przygotowywanie uchwał zgodnych z zapisami ustawy o własności lokali i Kodeksu Cywilnego. 
  • Przygotowanie i kompleksowa obsługa zebrań Wspólnoty. 
  • Prowadzenie korespondencji z Właścicielami, w tym: udzielanie informacji administracyjnych właścicielom oraz użytkownikom lokali przez telefon i elektronicznie drogą e-mail, 
  • Przygotowanie formalno-merytoryczne, negocjowanie oraz nadzór nad realizacją umów z dostawcami mediów i usług.
  • Pozyskiwanie ofert ubezpieczeń nieruchomości wspólnej.
  • Prowadzenie negocjacji i przygotowanie umów z tytułu pożytków z nieruchomości wspólnej. 
  • Prowadzenie ewidencji urządzeń pomiarowych budynku.  
  • Powiadamianie mieszkańców o planowanych przerwach w dostawie ciepłej i zimnej wody, energii elektrycznej i cieplnej - spowodowanych awarią lub jej usunięciem.  
  • Dostarczenie powiadomień o zmianach wymiaru opłat za lokal mieszkalny oraz wszelkich rozliczeń mediów. 
  • Archiwizowanie dokumentów zarządzanej Wspólnoty Mieszkaniowej. 
  • Przygotowanie projektów, regulaminów wewnętrznych dla nieruchomości, a w szczególności: planów kont, regulaminu rozliczenia mediów, statutu, regulaminu porządku domowego, regulaminu korzystania z części wspólnej — oraz bieżące dostosowywanie ich do potrzeb mieszkańców.